نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1990
-
الف
+

ساخت سریال حضرت موسی (ع) نیاز به بودجه سنگین دارد

کارگردان ایرانی گفت: سریال حضرت موسی (ع) پروژه سنگینی است و نیازمند پشتیبانی مالی صدا و سیما هستیم.

«جمال شورجه» کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون ایران این روزها مقدمات پیش تولید سریال "حضرت موسی (ع)" را در دست دارد. وی طی گفت و گوهایی که پیش از این انجام داده ساخت این پروژه را سخت و البته طولانی مدت اعلام کرده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه حضرت موسی(ع) به خبرگزاری میزان گفت:: با توجه به این که این سریال، پروژه سنگینی است و برای تدارک تولید آن نیاز به زیر ساخت‌هایی داریم و برای این کار بودجه نیاز است؛ به همین دلیل به تدریج و آرام آرام در حال پیگیری برای تحقق تولید سریال حضرت موسی(ع) هستیم.

 وی در همین راستا افزود: با برنامه ریزی اصولی تلاش می کنیم که بتوانیم با مقدورات تلویزیون پیش تولید این سریال را شروع کنیم تا صدا و سیمای ایران بتواند از این پروژه پشتیبانی مالی کند.

این کارگردان درباره پیش تولید سریال حضرت موسی (ع) بیان کرد: به شکل جدی وارد پیش تولید نشده ایم و امیدوارم تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده وارد مرحله پیش تولید شویم. 

شورجه با اشاره به موضوع بودجه سریال حضرت موسی(ع) و شرایطی که در این باره وجود دارد؛ اظهار کرد: تهیه کننده سریال برآورد لازم را انجام داده اما بحث بر سر کیفیت سریال است. اگر بخواهیم به این ویژگی اهمیت دهیم، بودجه بالا نیاز است و همان قدر اگر به کیفیت کم توجه باشیم، بودجه پایین تری نیاز خواهیم داشت. بنابراین به دنبال یک حد وسط در میزان بودجه مورد نظر هستیم تا تامین آن ممکن شود.

ن ذ

نظر شما
ارسال نظر